Potęga Facebook’a – organizowanie konkursów a ich korzyści finalnie. Aplikacje konkursowe – agencje interaktywne facebook

geralt / Pixabay

Portale społecznościowe są obecnie jednym z najbardziej wpływowych sposobów na reklamę i kontakt z klientem. Ciekawe reklamy czy konkursy mają zachęcić użytkownika danego portalu do skorzystania z usług danej firmy czy przedsiębiorstwa. Często firmy działające na portalu Facebook zachęcają do wzięcia udziału w konkursie związanym z tematyką działania i usług firmy, jednak zastrzegają że pod uwagę będą brane jedynie zgłoszenia osób które wcześniej „polubią” wskazaną przez organizatora stronę na portalu Facebook.

 

Jest to zamierzona strategia która docelowo ma prowadzić do powiększenia bazy osób śledzących posty na stronie danej firmy oraz ogólną liczbę „lajków” które świadczą o poważaniu oraz zainteresowaniu jakimi cieszy się firma. By zobaczyć jak to działa i obejrzeć przykład takiej sytuacji, wystarczy wpisać w wyszukiwarkę internetową hasło: aplikacje konkursowe facebook. Większość firm działających na tym portalu organizuje raz na jakiś czas ciekawe konkursy, jednak na swoich warunkach które finalnie dają im sporo korzyści. Organizowanie takich konkursów jest silnie rekomendowane przez agencje interaktywne z którymi często ściśle współpracują firmy. Takie agencje zajmują się przygotowaniem strategii mającej na celu wypromowanie swojego klienta w Internecie za pomocą mediów społecznościowych.